مدیریت فرآیند پارس

مدیریت فرآیند پارس

مدیریت فرآیند پارس

مدیریت فرآیند پارس

فارسی سازی و بومی سازی نرم افزار پراسس میکر

فارسی ساز نرم افزار ProcessMaker در واقع یک ماژول نرم افزاری است که برای ترجمه و تغییر زبان و رابط کاربری نرم افزار ProcessMaker به زبان فارسی استفاده می‌شود. با استفاده از این ابزار، کاربران قادر خواهند بود تا به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی، رابط کاربری و فرم های نرم افزار را به ساختار و زبان فارسی تغییر دهند. این ابزار شامل فایل ‌های ترجمه و قالب‌ های رابط کاربری است که برای این منظور به صورت تعبیه شده در نرم افزار ProcessMaker وجود دارند.

گروه مدیریت فرآیند پارس با ارایه یک ماژول فارسی ساز نرم افزار پروسس میکر، امکان فارسی سازی و شخصی سازی کلیه فرم ها و منوهای آن را برای سازمان ها فراهم ساخته است. ماژول فارسی ساز مدیریت فرآیند پارس با یک رابط کاربری کاربرپسند به سازمان ها این امکان را می دهد تا از نرم افزار ProcessMaker علاوه بر پیاده سازی فرآیندها، به عنوان کارتابل فرآیندهای کسب و کار خود استفاده کنند.

از دیگر امکانات این فارسی ساز می توان به تقویم شمسی فرم ساز پراسس میکر آن اشاره کرد.

شما می توانید با نصب نرم افزار پروسس میکر و افزودن ماژول فارسی ساز مدیریت فرآیند پارس به آن، یک نرم افزار BPMS بومی شده را با حداقل هزینه و بدون هیچ گونه محدودیت و پرداخت هزینه ای بابت لایسنس تعداد کاربر و تعداد فرآیند، در سازمان راه اندازی کنید.

همچنین گروه مدیریت فرآیند پارس یک پکیج از فرآیندهای آماده رایج نیز تحت نرم افزار پروسس میکر تهیه کرده است که سازمان ها می توانند با خرید و راه اندازی آن پکیج، فرآیندهای رایج خود را بلافاصله در سازمان به اجرا درآورند.

علاوه بر آن، گروه مدیریت فرآیند پارس کلیه خدمات پیاده سازی فرآیندها تحت نرم افزار ProcessMaker را می تواند به شما ارایه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد